31/07/2012

Autumn wishes and outfit ♥

Pierwszą rzeczą, która jest na mojej jesiennej liście są te buty. Zakochałam się w nich gdy je  tylko zobaczyłam. Są dostępne jeszcze w dwóch kolorach-czerwieni i zieleni- lecz mi najbardziej podobają się właśnie czarne. Już nawet widzę je na swoich nogach : )
Ale powróćmy do teraźniejszości. Dzisiejsza stylizacja jest prosta i klasyczna. Turkusowy top, jeansy z suwakami oraz moje ukochane baleriny. Do tego doszedł jeszcze plecak, lecz nie ma go na zdjęciach ; ). Outfit jest zwykły, ale był idealny na dzisiejszą wycieczkę rowerową.


top-Takko fashionn|jeans-allegro|boots- IE




13 comments:

Dusia said...

Bardzo fajnie piszesz, ale strasznie mało kolorów na twoim blogu. Poleciłabym ci zmienić szablon, lub nagłówek. :)
Na pewno jeszcze tu wpadnę, bo zawsze zaglądam na blogi osób, które komentują moje notki.

Lasemfista said...

Dziękuje bardzo : ). Co do kolorów, to masz rację, ale mi się strasznie podoba taka kolorystyka. Ale może kiedyś :3

DORIS said...

Spodnie genialne, wyglądasz świetnie!
-Doris

Anonymous said...

dziękuję bardzo ♥

Lasemfista said...

Dziękuję :)

Lasemfista said...

Nie ma za co :).

ALISZ said...

Masz cudny kolor włosów

Pozdrawiam ! :)

Unknown said...

taak spodnie też mi się podobają :D oczywiście również obserwuję :D

www.patryca.blogspot.com

Lasemfista said...

Dziękuję : ).

Lasemfista said...

Dziękuję ♥

Dajcukierka said...

Świetny kolor włosów :)

Lasemfista said...

Dziękuję ;)

ALISZ said...

Zostałaś nominowana do Tagu u nie, jeśli nie lubisz tego typu zabaw, po prostu zignoruj to, Ja po prostu musiałam kogoś wybrać ;D

Pozdrawiam ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...