30/07/2012

Welcome in Irrel wasserfälle

Wczoraj byłam w jednym z cudownym miejsc w okolicy-Irrel. W Irrel znajduje się wasserfälle (co w tłumaczeniu na polski oznacza wodospady). Jest to naprawdę piękne miejsce, które warto zobaczyć. Wycieczkę można zakończyć na wasserfälle lub, jak zrobiliśmy my, pójść dalej. Jeśli pójdziecie dalej i wejdziecie na sam szczyt góry nie będziecie tego żałować. Jest tam wprost cudownie. Wielkie skały, wąwóz, przejście pod skałami, cudowny widok na okolice...i wiele innych, ciekawych rzeczy :3. Mi osobiście spodobał się most nad rzeką przy wodospadach, wielkie kredki na szczycie góry oraz przejście pod skałami. Miałam zamiar dodać wszystkie zdjęcia, ale wyszło ich ponad 200 więc wybrałam kilka i dodaje w postaci gifu :D. 
_________________________________________________________________________________
A więc na tym będzie polegał 'nowy dział'. Na relacjach z ciekawych miejsc, które miałam okazję zobaczyć, odwiedzić :3. 
Po za tym, to podoba Wam sie nowy wygląd? ;3
xx

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...