28/08/2012

End of holiday & outfit

Już niedługo koniec wakacji. Za tydzień o tej porze będziemy siedzieć już w szkole. A skoro szkoła to i przygotowania. A skoro przygotowania to i...ZAKUPY ♥. A skoro mowa o zakupach, to wczoraj byłam w sports direct kupić plecak/torbę. Wybór nie był wcale taki  łatwy jak przypuszczałam. Najpierw postawiłam na torbę z czegoś skóropodobnego, potem na inną z NIKE ale była za mało wytrzymała. Miałam jeszcze kilka wahań np. chciałam postawić na różowy, oczojebny plecak NIKE, lecz w końcu wybrałam torbę. Z Lonsdale. Czarną z żółtym napisem. I jestem z niej bardzo zadowolona. Do tego worek z tej samej firmy, lecz z różowym napisem, bo z żółtym nie było. Co sądzicie?

 Outfit z wczorajszych zakupów:

Sweatshirt-Zeeman|pants no name| boots-deichmann|sunglasses-allegro|


PS. Dziękuję za rekordową liczbę komentarzy pod poprzednim postem i za to, że odwiedzacie mojego bloga :). 

32 comments:

Unknown said...

obserwuję również :)

DORIS said...

podoba mi się bluza!

-Doris

hellomymaster said...

Świetny Outfit :)


xoxo, elverka.

laajla said...

fajny outfit ; )
podoba mi się kolor spodni.
+ może obserwujemy ?? zapraszam do mnie ;)

Aga said...

fajnie :)
zapraszam do siebie

Kara said...

fajna torba :D

Jola K. said...

Dziękuje za odwiedziny:)
Torba do szkoły jak najbardziej praktyczna. :)
Również obserwuję. :)

Charelly said...

Swietna bluza, również obserwuje

Ola said...

Super nagłówek :D http://myprettydress.blogspot.com/

Anonymous said...

świetnie wyglądasz!
sprawdz, co nowego u mnie: http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ :)

Florencece said...

ja z racji lipcowych praktyk do szkoły idę dopiero za miesiąc :D
świetna stylizacja, mam podobne jednakże szare trampki!

http://florencece.blogspot.com ♥

wiktoria. said...

Świetna bluza. Pozdrowienia z Francji :)

Addeleworld said...

mnie też czekają zakupy, ale u mnie poszukiwanie stroju galowego co nie bedzie łatwe w moim mieście-,-

k o t k a r o l a said...

bardzo fajna bluza z flagą ;)

Cromaisse said...

fajna torba :) / http://murphose.blogspot.com/

SHEILA said...

Fajny sweterek z flagą :D
www.sheilllaa.blogspot.com

Unknown said...

Fajna torba i sweterek :>
Mam takie buty tylko różowe.

Zapraszam do mnie
http://maaaarika.blogspot.com/

myworld said...

Chciałam te buty z deichmana tylko niebieskie ale już nie byłoo :<
zapraszam do siebie foolishhope.blogspot.com/

Madlen said...

bluza z serduchem fajna:)

BeAtta said...

Bluza jest niesamowita !

GumiJagoda said...

zawsze mozesz przyjść potem :>

WILD LOVE said...

no pierwszy sweterek to moja perełka od wczoraj. ♥

Unknown said...

no szkoda, ze juz koniec wakacji, troszeczke ; )



myrockinrobin.blogspot.com

PANMALOFEL said...

najs bluza

Kasia said...

Niestety wszystko co dobre szybko się kończy.
Torba fajniejsza z różowym napisem, ale u mnie jest to spowodowane tym, że nie lubię zółtego koloru :P

Anonymous said...

ładna bluza-uwielbiam flagowe motywy:)
zapraszam do mnie:)
http://olgusz.blogspot.com

Priscilla said...

nice Look :)

I'm Your New FOLLOWER.I just hope That you Will FOLLOW me too.

Twitter
Blow a Rainbow on Lookbook
Blow a Rainbow on Bloglovin
Blow a Rainbow on Tumblr

I'll wait you on my blog dear.Have a Nice Day!

Dajcukierka said...

Świetna bluza <3

myworld said...

Zostałaś otagowana na moim blogu foolishhope.blogspot.com/ :))

Kasia said...

Ładnie wyglądałaś :) Ja sobie kupiłam plecak Jansport ;> Obserwuję.

Paulina said...

Bluza jest bardzo ładna , outfit świetny :)
Dodałam twój blog do obserwowania
Liczę na mały rewanżyk ♥

laajla said...

dzięki za koomentarz : ) kiedy nowa notka ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...