30/08/2012

Turquoise & black

Kończą Nam się wakacje, jutro już wracam do domu. Więc to pewnie ostatni outfit w Niemczech, a robiony jest we mieszkaniu, a nie w plenerze. No ale cóż, dobrze, że chociaż jest :).
Ze względu na to, że większość rzeczy mam już w walizce, to dużego wyboru nie miałam i w dodatku musiałam się obejść bez dodatków. Ale już niedługo będę miała całą swoją szafę do dyspozycji i wszystkie dodatki pod ręką. Więc jak tylko wrócę do Polski i ogarnę to i owo to przygotuję dla Was outfit.
Właśnie, co do outfitu. W tym królują dwa kolory-czerń i turkus. Turkusowa koszulka, która już chyba się pojawiła na blogu oraz spodnie, których jeszcze nie widzieliście. Elementy fajnie się ze sobą komponują i nadają na wiele okazji :). A jak Wy oceniacie ten strój?
pants-present|top- Takko Fashion

PS. Niedawno nawiązałam współpracę z Darią :). Baner do jej bloga możecie zobaczyć na pasku bocznym. Zapraszam  : )
PSS. Dziękuję za 110 komentarzy i 24 obserwatorów. Każdy nowy komentarz i obserwator motywuje mnie do dalszego działanie. Jesteście najlepsi! ♥


27 comments:

Julie† said...

Bardzo ładny strój :) jedno z drugim świetnie do siebie pasuje :)

Lady Smile said...

Bardzo fajne zestawienie kolorów :D
zapraszam do mnie - www.ladysmilex.blogspot.com :)

A sunshine of Fashion said...

Love your dress:) if you want go to my blog:)
http://asunshineoffashion.blogspot.it/

Unknown said...

śliczna ta turkusowa tunika <3 !

myrockinrobin.blogspot.com

V. said...

świetny kolor tuniki :3 pozdrawiam!

Bibi Milneaux said...

fajne kolory :D

dzięki za komentarz ;3
pzdr.

Anonymous said...

Zestaw super !!! Bluzka wymiata :)
Zapraszam do siebie :)
http://zakrecona-gaba.blogspot.com/
Pozdrawiam Zakręcona :)
PS. Gratuluje 100 komentarzy i 24 obserwatorów :) Oby tak dalej :)

Jola K. said...

bardzo łądny kolor bluzki :)

Claudina said...

Nice outfit!
Would you like follow each other?

GumiJagoda said...

ciekawe kolorki

PANMALOFEL said...

mięta <3

Claudina said...

I'm following :)

WILD LOVE said...

bardzo dziękuję :* buziaki !

Dajcukierka said...

Bardzo fajny zestaw i te kolory <3

Kasia said...

oo, jak ładnie! właśnie mam miętowe paznokcie ;>

Ann...♥ said...

Fajnie ;)

Addeleworld said...

głowa do góry :D
ładny kolor bluzki :)

halftorak said...

Ładne kolorki :)

Unknown said...

Fantastyczna bluzka :DD śliczny koloor :)
+Zapraszam do siebie :), dopiero zaczynam więc byłoby mi miło gdybyś u mnie zagościła :)
http://linde-lo.blogspot.com/

Agnieszka said...

Fajny strój :)

Anonymous said...

nice style :)

visit me on my blog http://lorenamarchis.wordpress.com/

kisses! Lorena

Anonymous said...

fajne kolory:) J.

Ichtyo said...

Ładny kolor tego topu :)

ania said...

To połączenie bardzo mi się podoba, super :) I dzięki za życzenia, i na wzajem oczywiście ♥
Usterki na moim blogu nie mogłam naprawić. Dlatego założyłam nowego bloga, czyli taką kontynuację tamtego. Mam nadzieję, że nadal chcesz zaobserwować i być na bieżąco.
A oto link do tego bloga :)
http://maryannfashionn.blogspot.com/
Pozdrawiam gorąco i liczę na zrozumienie ♥

Paulina ♥ said...

fajne!
zapraszam do siebie :)

Anonymous said...

ładne połączenie kolorów :)

blaubeere said...

swietny kolor ma ta tunika :))) o jestes w Niemczech - w jakim miescie???? jesli to nie tajemnica oczywiscie :) pozdrawiam serdecznie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...