28/09/2012

Piątek, piąteczek piątunio ♥

Nareszcie mamy piątek! Całe dwa i pół dni wolnego od szkoły, kartkówek i sprawdzianów :D. No może tka nie do końca, bo lekcje i tak trzeba odrobić ;p.
Z racji tego, że dziś wcześnie skończyłam (kolejny powód, dla którego kocham piątki!) i nie muszę odrabiać prac domowych mam dla Was outfit. Jakoś mnie natchnęło i wstałam od komputera, ubrałam się w zestaw, który zaraz ujrzycie i wyszłam robić zdjęcia (tj. nie ja tylko mój brat ale mniejsza o to). Połączyłam koszulę z kołnierzykiem, szarą bluzę, granatowe spodnie i koturny ;3. Jak podoba Wam się efekt?









PS: Zapraszam Was do grupy na facebook'u przeznaczonej specjalnie dla blogerek! Grupa powstała niedawno, więc jeśli się nie zapisałyście to zróbcie to jak najszybciej.

42 comments:

Kara said...

świetny outfit!

EstelleFashion said...

Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

Pozdrawiam cieplutko ;)

Różowa Szminka said...

świetny sweter

Katherinek said...

piękny sweterek:))
pozdrawiam

Unknown said...

No, sweterek piękny,z tą koszulą-pięnie :) ZAPRASZAM do mnie.
www.na-przemyslenia.blogspot.com

Siwa said...

Sweterek jest super <3
Obserwuje
Sin.
(www.Sinka-Nah.blogspot.com)

mydirectionlife said...

ładnie ;)

Agniese G said...

Bardzo fajny sweterek ;) całość wygląda świetnie ;) również obserwuję! ;*

poleczka said...

całość fantastyczna:)
moze zaobserwujemy:)?

Dalliene said...

Nie mówiłas że mam fajne włosy bo są okropne :D szczególnie na tych zdjęciach, normalnie wyglądają trochę ładniej , ale i tak ich nie lubię bo chcę zapuszczać a one wolno rosną :( za to ty masz o wiele ładniejsze <3

Dalliene said...

Oj chętnie bym się zamieniła :D Właśnie. Zapuszczam do takiej długości jak ty masz :)

Natalia said...

Śliczny outfit,świetny swteterek. :3
Też się ciesze ,że piątek.!

candienatalie.blogspot.com ♥

TYSIA said...

Bardzo ładnie wyglądasz :)
Śliczny sweterek *.*

Mode Moi Sell said...

bardzo fajna bluza :)
obserwujemy ?

blaubeere said...

swietna stylizacja:))pozdrawiam

Mode Moi Sell said...

fajny blog :)
obserwujemy ?

.ƒяαιѕє. said...

Sweterek kocham♥ kocham♥ kocham♥

A. said...

naprawdę fajny zestaw :)

- A.
adriannaislookingforastyle.blogspot.com

Bella said...

Great jumper!

WorldByBella

aknezz said...

Ładnie Ci w tym zestawieniu :)

Anonymous said...

Ładny zestaw :)

Amy said...

ale super sweter ;D Uwielbiam ten motyw <3
pozdrawiam, wpadnij do mnie ;)
justallme-amy.blogspot.com
;)

Izabela Dróżdż said...

ładny zestaw :D

Kika said...

Super outfit, fajna bluza ;)

zuki-berlin.blogspot.com
zapraszam!

Kasiaa said...

super blog , obserwuję i dziękuję za ogłoszenie grupy ;)

Unknown said...

DZIĘKUJĘ CI za ciepły komentarz na moim blogu a co do twojego bloga sądzę że będę tu częstym gościem :)

Weronika said...

Świetny blog i nagłówek :)
Bardzo fajnie się ubrałaś ;)

Dalliene said...

Widzę że zmieniłaś nagłówek - świetny :)

Anonymous said...

oddawaj bluze! :D
zapraszam :)

Domischh said...

Świetny sweter ;)

Unknown said...

fajoo :)
Proszę zajrzyj do mnie zaobserwuj , skomentuj oddzwiecze się ♥ Na moim blogu przepis na smoothie to dla mnie ważne ♥
www.oliwiaa-blog.blogspot.com

Lucy- Does It Better said...

swietnie wygladasz! jakie masz dlugie wlosy :)

Unknown said...

Hi Love,

Super post!
You have a fabulous blog.
We can follow each other if u want :)

Have a great week!

Nicoleta

www.nicoleta.me

Vanessa said...

Great outfit...love it.*_*
Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
My Blog

Anonymous said...

ciekawy sweterek♡

+ obserwujemy?:*

framli † said...

super to wyglada :-D i śiczny sweterek :-D zapraszam do mnie

Unknown said...

swietny masz sweterek ! ;)
zapraszam do mnie,obserwujemy ?:)

VinciaXS said...

b. fajna bluza ;)

pozdrawiam i zapraszam Cię również na mojego bloga:
www.vinciaxs.blogspot.com

jwasiaa said...

Fajny kołnierzyk wystaje spod swetra :)
Hm, a do grupy nie da się zapisać, bo jest zamknięta.. :D Nie wiem co to znaczy. ;p

Anonymous said...

piątek - nie stety dopiero po jutrze ;D

fajnie wyglądasz ;)

Pam said...

Świetny sweterek ;)

Wiktoria said...

ładny sweter;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...