06/09/2012

School outfit.

Dawno do Was nie pisałam, ale szczerze mówiąc to nie  miałam zbytnio czasu. Zresztą w czasie roku szkolnego posty będę się pojawiały rzadziej (choć i tak nie były częste xd). Ale nie znaczy to, że nie będzie postów wcale! Otóż będą, możliwe nawet, że bardziej ciekawe więc są i dobre strony : ).
A dziś mam dla Was mój szkolny outfit-tylko buty inne. Połączyłam moją ostatnio ukochaną kurtkę jeansową, jasną, zwykłą koszulkę oraz spodnie w kwiaty. W szkole miałam do tego żółte trampki, a na zdjęciach czarne koturny. Zestaw wygodny, idealny na kilka godzin w szkole ;). A Wam jak się podoba? 


 

 

pants-takko fashion|boots-kupbuty.com|jacket-?|T-shirt-allegro.pl|sunglasses-allegro.pl

22 comments:

Madlen said...

ładne ...leginsy? to leginsy? :)

Agnes said...

Podoba mi się :)
Do szkoły idealny ^^
Kurtka jeansowa jest świetna ! :)

Czarodziejka said...

Świetne legginys. :)

Ciekawska Magdalena said...

bardzo fajny zestaw

natalialessian said...

Idealny zestaw do szkoły, świetna katana *-*

natalialessian said...

Idealny zestaw do szkoły, świetna katana *-*

Anonymous said...

świetnie ! ;))

Dajcukierka said...

Przepraszam ale usunęłam twój baner bo zmieniałam szablon i ograniczyłam się jeśli chodzi o niektóre ramki.

kadik babik said...

LOVE ♡

Claudina said...

Love your casual outfit!

Charelly said...

Świetne spodnie :)

.ƒяαιѕє. said...

Boskie spodnie..<33 Pasuje ci w takich okularach ^^
Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

Daria ♥ said...

Leginsy są prześwietne *.*

Daria ♥ said...

Leginsy są prześwietne *.*

Jenny / Rocknrollerr said...

Cute outfit! :)

xx
Jenny / Rocknrollerr.com

laajla said...

dziękuję bardzo : *
fajne spodnie ; > podobają mi się strasznie! ;)

mydirectionlife said...

ślicznie to wygląda ten strój razem :)
http://chocolattecupcakes.blogspot.com/

Dajcukierka said...

Cieszę się że to nie problem :)

Paula said...

blog - genialny !
bacznie obserwuję i liczę na mały rewanż. ;)

protezkaa.blogspot ;p
xoxo

PANMALOFEL said...

dzinsowka <3

Wiktoria said...

Świetne spodnie<3

Sara said...

Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your pants, what a great print and that jacket is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your shoes rock! Your blog is lovely by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

Pop Culture&Fashion Magic

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...