14/10/2012

Black, black and black!

Hej, hej c:
Przepraszam, że tak długo się nie pojawiałam, ale nie miałam fotografa. A skoro dziś mamy taką ładną pogodę ( i fotograf się znalazł! :D) to mam dla Was stylizację, do której bez większych wstępów przechodzę:
Połączyłam moją ukochaną marynarkę z czarnymi rurkami, czarną bluzką oraz żółtymi trampkami. Do tego zegarek i gotowe. Elegancja i wygoda w czarnym wydaniu :3. Ocenę pozostawiam Wam.










P.S: Dziękuję Wam bardzo za to, że odwiedzacie mojego bloga i wypowiadacie się w komentarzach.Jesteście najlepsi ♥.

13 comments:

jwasiaa said...

Powiem szczerze, że świetnie wyglądasz w czerni :))

Natalia said...

Wszystko świetnie do siebie pasuję. :)

- candienatalie.blogspot.com -

Siwa said...

Świetna stylizacja, uwielbiam marynarki <3
Sin.
(www.Sinka-Nah.blogspot.com)

Cwaniara said...

Super stylizacja . : D

Dalliene said...

Jak zwykle świetnie ;3

Passion said...

Świetnie wyglądasz. Lubię czarny :D
Zapraszamy do nas ;
Paula i Iza

EstelleFashion said...

ZAPRASZAM NA KONKURS - DO WYGRANIA DOWOLNA RZECZ ZE SKLEPU PRESKA - więcej szczegółów:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=540364419324163&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater&notif_t=photo_comment

POZDRAWIAM CIEPLUTKO ;)

Nenka said...

uwielbiam czerń ♥ zapraszam na mojego fb :)

littleawesomeshygirl said...

Bardzo fajny sweterek!
http://natolatekswiat.blogspot.com/

Anna and Klaudia said...

bardzo ładnie wyglądasz :)

Anonymous said...

fajnie wyglądasz ;)

Axis said...

super:)

obserwuje i zapraszam do siebie:)

Julianna said...

Bardzo ładnie wyglądasz :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...