05/10/2012

Brown ♥

Hej :3.
I znów mamy piątek. Ten tydzień minął tak szybko, że nawet nie miałam czasu na pisanie postów. Lecz wynagrodzę Wam to przez weekend :3.
Szukając rzeczy do stylizacji, zauważyłam, że jeszcze na blogu nie pokazywałam mojej czarnej marynarki, którą nabyłam jakiś czas temu na allegro. I już mam pomysł na jutrzejszą stylizację, która będzie sportowa, a zarazem elegancka, więc bądźcie czujni :D
Przechodząc do tematu posta. Dziś mam dla Was outfit z moimi nowymi brązowymi spodniami, białą koszulą i moimi kochanymi butami, a do tego kolczyki *chyba pierwszy raz mnie widzicie w kolczykach*. Żadnej z tych rzeczy nie było jeszcze na blogu, więc miłego oglądania : )


22 comments:

Jola K. said...

Mi się podoba. Uwilebiam emu. :)

Tynkaa-Fashion said...

czemu tak malo zdjec?
www.tynkaa-fashion.blogspot.com

Dalliene said...

Świetny zestaw :)

Siwa said...

Łał, spodnie mają super kolor :3
Sin.
(www.Sinka-Nah.blogspot.com)

Natalia said...

ładna stylizacja ale kolczyków nie widzę. :3

Cwaniara said...

Buciki możeszz mi oddać . : D

Tez uważam, ze na czwartym zdjęciu wyszłam najałdniej . : P I chyba tylko na tym . : )

Unknown said...

fajny strój:)
Zajrzysz? Zaobserwujesz?
http://lemonik756.blogspot.com/

Kasiaa said...

buty ♥

Murphose said...

rób więcej zdjęć z przybliżenia :) / http://murphose.blogspot.com/

Klaudia said...

Emu bardzo fajne, praktyczne i ciepłe przede wszystkim! Gdzie kupiłaś? Szukam krótkich w takim kolorze :)

Weronika said...

Nie przepadam za tego typu butami, ponieważ stopa nie wygląda w nich korzystnie, jednak podobno są cieplutkie :) Bardzo ładna koszula i spodnie, nie mogę zaprzeczyć, że stylizacja ci się udała :)

Pozdrawiam!

tarjetta said...

Uwielbiam buty emu, wygodne i do tego cieplutkie.
Obserwuję i zapraszam do mnie :)

Maolamia said...

Masz cudowny nagłówek :)

Nenka said...

butki <3 obserwujemy?

Unknown said...

genialne spodnie! :)

Dalliene said...

ajajaj, nie oddam Ci moich butów bo je za bardzo kocham :< :*

Dominika said...

A dziś już niedziela. Z tej okazji u mnie konkurs, do wygrania karta prezentowa Empik. ZAPRASZAM !

mespeel said...

emu! <3 świetne spodnie :)

Nenka said...

też dodałam :)

utkaaa said...

śliczne buciki :)
Pozdrawiam Julka :)

animru-produktywni said...

brązowy kolor to ja uwielbiam :) a brązowe spodnie to już mus w szafie!

jwasiaa said...

Troszkę się dół gryzie, ale przymrużę na to oko, bo emuski uwielbiam. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...