15/12/2012

Nie znam się to się wypowiem: 10 najlepszych lookbooków.

Dzień dobry dziewczęta.
Dziś mam dla Was ranking 10, według mnie, najlepszych lookbooków ( z moimi małymi komentarzami) z ostatnich dni, a na dniach postaram się dodać jakiś outfit, których tu ostatnio brakuje. Więc to by było na tyle, miłego przeglądania i czytanie moich jakże inteligentnych komentarzy (sama czytając je, mam wrażenie, chyba prawdziwe, że jestem najmniej mądrą i zrównoważoną autorką bloga) :3



 10.
Strój sam w sobie ładny, a sukienka jest piękna. Jednakże zniechęciły mnie buty, które moim skromnym zdaniem, nie pasują do reszty stroju : ). Mimo to dziewczynie można pozazdrościć urody.

9.
Wszystko ładnie się komponujw, jednak sweter do mnie nie przemawia. Może i nie mam gustu, lecz nie założyłabym takiego 'misiowatego'. Lecz buty chętnie bym od niej pożyczyła, nie mówię, że nie.


8.
Jeśli chodzi o ten strój to chyba mam tylko jedną uwagę. Mianowicie, nie przemawia do mnie połączenia kapelusza i futerkowej kamizelki. Reszta jest jak najbardziej dobrze skomponowana.





7.
Jejku, znów to 'misiowate'. Nie mam pojęcia czemu się tak tego przyczepiłam, serio. Jedyną 'misiowatą' częścią garderoby, która mi się podoba jest bluza Oli, jednej z współautorek. Po za tym, to nie lubię połączenia czarnego z brązem, blablabla.

6. 
Wiecie co? Myślę do czego by się tu przyczepić, ale nie mam pomysłu więc trzeba poszukać dziury w całym. Nie no, żartuje. Ładnie jest, nie powiem :3.

5.
Do tego może wybrałabym inną bluzkę, ale i tak jest ładnie. A jeśli wiecie gdzie znajdę taką spodnicę to dajcie znać :3.

4
Taki tam śliczny zwyklaczek ♥. Sweter ma fajny, spodnie ma fajne, buty ma fajne, mordkę ma fajną więc po co się czepiać, nie? :3
 
 
3.

2.
1.

Wiem, wydaje Wam się, że szukam dziury w całym. Jednak wyrażam tylko swoją opinię i nie chcę nią nikogo urazić. Za to chętnie dowiem się w czym się ze mną zgadzacie, a w czym nie, co Wam się podoba a co nie. Piszcie śmiało :).

2 comments:

Dalliene said...

Rzeczywiście są świetne :)

mydirectionlife said...

genialne, takie stylizacje ją super, a szczególnie sukienki z kołnieżykami, są słoskie ♥ wpadnij do mnie^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...