07/12/2012

Welcome to hell.

Dobra, może nie będzie aż tak źle.

Jak już pewnie zauważyliście nie jestem Emilią :)
Jestem Ola i od dziś będę zanudzać was swoimi wywodami na tym oto blogu. O czym będę pisać? O czym chcecie. Sądzę, że chyba moim głównym tematem będzie moda (to tak pusto brzmi "Hej, będę pisać o modzie, ah, ah, ah). Może nie, nie moda. Piękno. Sztuka. Styl. Bo moda to piękno i sztuka.
Jednak będę pisać o różnych rzeczach. Szybko zmieniam zdanie. Pobawię się w krytyka muzycznego, a kiedy indziej w psychologa. Lubię wcielać się w różne role. Mieć kilka zmiennych masek. Mam nadzieję, że nie przerazi was ilość liter, których będę używać. Cóż, ebooka raczej wam nie nagram :)
Moich oufitów tu nie będzie. Pracuje nad własnym, personalnym blogiem do tego przeznaczonym, ale jakoś mi to (jak na razie) bardzo powoli wychodzi.
Nie pomyślcie sobie, że nie używam emotikonek,używam, ale bardzo mnie to razi na blogach, dlatego staram się ograniczać :)
To by było na tyle. Biorę się za coś porządnego do czytania dla was. Zapewne niedługo Emilka doda post wesoły, z mnóstwem zdjęć. Matko, byleby moje wybrała jakieś ładne.

Dziękuję za uwagę :)

PS. Zdradzę wam pewną tajemnicę. Na dniach powinna się tu pojawić kolejna współautorka.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...