07/12/2012

Wesoły post

Na początek, po mojej długiej nieobecności, mam dla Was małą niespodziankę. Od dziś nie piszę bloga sama! Razem ze mną dzielić się z Wami swoimi pomysłami, stylizacjami, poglądami itp.będą Ola i Natalka (patrzcie posty niżej). Pomysł na to aby wspólnie prowadzić bloga narodził się Nam podczas, iście twórczych, zajęć fotograficznych.  Mam nadzieję, że polubicie dziewczyny. Zresztą, o czym ja mówię, ich nie da się nie lubić :3. I nie bójcie się, Olka będzie dodawać outfity, tylko trzeba ją będzie ładnie poprosić.
A teraz przejdźmy do mojego wesołego postu, czyli mieszanki zdjęć z wyżej wspomnianych zajęć oraz, tamdamdaram, outfitu (zdjęcia będą pomieszane, ale raczej bez trudu mnie znajdziecie  : ) ). Nie zanudzam Was dalej, powiem jeszcze tylko, że autorką wszystkich zdjęć jest Ola.
 Natalka :3










A i tu jeszcze śliczna Ola w koku robionym przez Natalię. Zdjęcie robił Przemek K., żeby potem nie było, iż naruszam prawa autorskie.

2 comments:

Dalliene said...

Świetnie wyglądacie :)

Anonymous said...

jestę slotka idiotka. <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...