19/09/2012

Hej, hej :).
Zimno, wieje, pada. Wszystkiego się człowiekowi odechciewa, nawet zdjęcia na bloga nie wychodzą :c. Mamy środę, jeszcze dwa dni i upragniony weekend. Mam nadzieję, że na koniec tygodnia pogoda się poprawi.
Wczoraj przyszła moja nowa marynarka. Jest świetna, lecz niestety żadne zdjęcia stylizacji nie wyszły. Aby nie zamęczyć mojego fotografa mam dla Was coś co miałam na sobie gdy jeszcze było słonecznie i ładnie. 
 Połączyłam moją ukochaną jeansową kurtkę, koszulę w kratę oraz szare spodnie. Do tego czarno żółte buty i gotowe. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. 
 shirt-F&F|pants-?|boots-sports direct|jacket-?|


PS. Przepraszam, że Was tak zaniedbałam i nie wchodziłam ostatnio na Wasze blogi, ale niestety nie miałam zbyt wiele czasu. Wracałam ze szkoły, zjadłam coś, odrobiłam lekcje i już był wieczór. A na samo zrobienie zdjęć trzeba około godziny.  Ale postaram się lepiej zorganizować sobie czas i częściej pisać na blogu. Na Wasze blogi od  dziś będę zaglądać codziennie-tak jak dawniej. Obiecuję. : )
PSS. Zapraszam Was na stronę sklepu z którym od niedawana współpracuje :). Mają naprawdę świetną ofertę jak i ceny. Polecam ;)

8 comments:

jwasiaa said...

A co to za chowanie twarzy na zdjęciach? :P

Unknown said...

włoski b.ładne :)

Ola said...

Super zdjęcia, zapraszam do mnie :-)

Dalliene said...

Bardzo fajne buty :)

Anonymous said...

fajne buty. i piękne masz włosy ;)
no i mam nadzieję, że naprawdę zaczniesz częsciej pisać ;)

GumiJagoda said...

fajne buty

Weronika said...

Fajne spodnie i koszula :)

xoxo

Anonymous said...

Ja też właśnie mam mało czasu i strasznie zaniedbuje swojego bloga i nie mam również czasu na odwiedzanie innych no chyba że nadchodzi ukochany weekend :3
Fajna ta katana na zdjęciach. Masz ombre na wlosach?
Zapraszam do mnie http://kimikano.blogspot.com/ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...