23/09/2012

Jesień.

Hej ;)
Jak Wam mija ostatni dzień weekendu? Jutro do szkoły, a ja nie mam absolutnie na nic siły. Powinnam teraz odrabiać lekcja z piątku, ale mniejsza o to.
Mam dla Was dziś, zresztą tradycyjnie, outfit : ). Z racji tego, że strasznie wieje, trzeba było włożyć coś cieplejszego. Więc połączyłam moje nowe spodnie z koszulą jeansową (którą, jeśli pamiętacie ostatnio ozdobiłam ćwiekami) oraz płaszcz i ciepłą czapkę. Kiedyś broniłam się nogami i rękami przed czapkami, ale teraz uwielbiam wszelkie nakrycie głowy i dlatego cieszę się, że mamy już jesień :D. Podoba Wam się? :)




coat-Zara|shirt-no name & DIY| cap-present| shoes- sports direct






12 comments:

Anna and Klaudia said...

śliczny płaszczyk :) Kiedyś też nie lubiłam nosić czapek, ale jak się jakąś fajną znajdzie to potem noszenie czapki to nie obowiązek, a fajny dodatek :) Obserwuję!
Dziękuję za miły komentarz :)

http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

MARSON said...

bardzo fajny outfit :)

tola1998 said...

fajny płaszczyk :)

Kasia said...

łaaadnie ;3

Anna ♥ said...

Ciesz się szkoła póki możesz - ja teraz za nią tęsknię

Tynkaa-Fashion said...

bardzo ladny plaszczyk.. uf ja na szczescie nie mam juz problemu z odrabianiem lekcji :D dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie:) obserwuje

samecookiesdifferent said...

lovely denim shirt!
xoxo the cookies
samecookiesdifferent.blogspot.com

enjoy your evening!

Pam said...

Śliczny outfit ;)

jwasiaa said...

Czapki w pewien sposób dodają uroku, u Ciebie to fajnie wygląda.

Keylej said...

bardzo spoko :) nauka to złoo :D

Inopportune said...

fajna czapka :D

BeAtta said...

Bardzo fajnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...